I never had the strength to take it higher.

Har inte bloggat på ett tag.. Men tänkte att jag kan berätta lite om helgen.
 
Fredag: Efter skolan for jag hem, åt middag fixade mig och sen tillbaka till kalix för en kväll hos Madde. Hon har fyllt år för nån vecka sen. Och jag kan säga att det var Justin bieber öööööverallt. Vi hade faktiskt kul, dansade just dance, pratade en massa och så. Vid 2 tiden kom pappa och hämtade oss och jag somnade som en stock när jag kom hem!
 
Lördag: Sov ut ordentligt och det blev inte så mycket gjort den dan, låg mest i sängen, såg oth och tog de lugnt. Sen vid typ halv 8 gick jag till Vickan, vi åt en massa gott, lyssnade på musik. Sen vid 24 kom Hanna, vi pratade, hade lite massage och så. For hem från Vickan vid 2!
 
Söndag: Sov även ut denna dag också. Sen tog jag det bara lugnt tills jag for på träning vid 1. Skönt att få träna bort lite av allt man ätit under helgen. Sen åt jag middag, packade och vid 7 for jag till mamma. Såg solsidan och beck!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0