Best thing i ever had.

Hejsaaaaaan! Igårkväll kom Hanna hit och hade det mysigt med mig, vi for till vickan en sväng sen så somnade vi ganska tidigt eftersom att jag skulle till Luleå och Hanna skulle åka hem typ 7 idag. I Luleå så hittade jag äntligen en jacka som jag ville ha, kanske lägger upp en bild på den nån annan dag. När jag kom hem från Luleå tog jag det bara lugnt tills Vickan kom hit vid 7. Fick också veta att mina linser som jag hade beställt hade kommit, så vi var förbi till mamma å hämtade dom. Gick väl sådäär att få i dom, tog typ 30 min.. Men för att vara första gången gick det typ helt okej!
Nu ska vi nog starta en film och bara mysa. Blev väldigt mycket text, jaja! Vi hörs.
 

Kommentarer
Postat av: Alicia Johansson

Naww så kul ni kommer/hade det;)

2012-12-29 @ 14:37:50
URL: http://www.lovepoffi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0